Wednesday 6 January 2016

Filled Under:

SEBAK!! RITA RUDAINI Terkedu ANAK Mintak AYAH BARU Untuk Dapat ADIK BARU.. Tapi RESPON RITA Kepada ANAKNYA Sangat MENGEJUTKAN!! Tentu ANDA TAK PERCAYAA..



##  Pelakon Rita Rudaini memberitahu anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin, 6, pernah menyuarakan hasrat agar dirinya berkahwin lagi....

“Dia pernah suruh saya cari ayah baru untuk dapat adik baru. Saya terkejut apabila dengar dia cakap begitu.....

“Dalam masa sama saya rasa sebak, saya tidak tahu apa dia rasa sehingga mengeluarkan s0alan sedemikian....

“Mungkin dia melihat rakan-rakan di sekolah ada ayah dan ingin merasai kasih sayang seorang ayah seperti orang lain....

“Saya bukan ibu yang kejam, tidak memikirkan masa depan mereka, tetapi hati saya kini masih belum sedia menerima sesiapa,” katanya....

## Selain meminta peminat terus mendoakan yang baik-baik buat dirinya, Rita turut menegaskan hatinya masih belum terbuka untuk mencari suami....

“Bagaimanapun jika ALLAH sudah takdirkan saya akan berkahwin lagi, saya akan terimanya asalkan lelaki itu boleh terima saya dan anak-anak.....

“Yang penting juga lelaki itu boleh menyayangi anak-anak saya lebih daripada dirinya dan dapat membimbing kami,” ujarnya....

## Dalam pada itu tambah Rita, dia tetap akan membawa anak-anaknya keluar beriadah ataupun men0nton wayang mengikut permintaan mereka....

“Saya juga merancang mahu membawa mereka bercuti ke Melbourne, Australia, bulan Jun tahun hadapan kerana ketika itu musim salji di sana....

“Selalunya saya akan bawa mereka bercuti pada hujung tahun setiap tahun, namun kali ini tidak berkesempatan kerana sibuk menguruskan pelancaran minyak wangi dan menguruskan kafe....

“Oleh itu, saya mencari juga waktu cuti sekolah yang b0leh membawa mereka untuk bercuti dan dalam masa sama tempat itu sedang mengalami musim salji, kerana itu yang dimahukan anak-anak,” katanya.....

Olahan Semula: Hafiza Kamarudin

Sumber: Sinar Harian




0 comments:

Post a Comment